4.03.2011

Boyzone




 


Familjelivet med 2 småkillar är minst sagt fartfyllt.
Jag vet inte hur många gånger jag sagt att jag måste rensa upp i deras rum. Skapa ordning. Men det kräver nästan en hjälteinsats och jag vet inte hur tiden ska räcka till riktigt. Så jag samlade ihop lite blandad inspiration på temat pojkrum för att kickstarta rensningen. Slänga, skänka, sälja, spara....
Här ska bli ordning och fria ytor. Min stora brist i detta uppdrag är dock att jag hellre börjar med att planera ny färgsättning. Visst är det fint med vita golv och grönbrun väggfärg a´la AD. (Alcro Designers) Tångruska....
Men, nej först måste prylarna bort. Klara, färdiga, röj!

Å du sköna söndag!

Bilder via Bloesem, Style Files, Serendepity, Our Childrens Gorilla, Designbird

2 kommentarer:

  1. Underbar samling bilder! Jag har också en son och håller på för fullt med att få ordning på hans rum...både städning och inredningsmässigt! Ha en härlig söndagskväll, Camilla

    SvaraRadera
  2. Ja, det är livet på en pinne! :) Det finns inget mer inspirerande än att planera barnrum, men det är inte så enkelt att få till det i verkliga livet. Alla dessa prylar! Jag kom en l i t e n bit på väg igår i alla fall... Ha en fin dag!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...