4.23.2011

Till våra små vänner


Jag vet. Igår gjorde jag ett inlägg på temat ju mindre dekorerat desto bättre. 
Idag kan jag bara inte låta blir att lägga upp dessa små fågelbon från Dixie för att de är så söta och helt oemotståndliga. Inte alltid helt konsekvent. 
Men håll med om att de är underbara. Måste nog skaffa ett par och se om fåglarna tycker detsamma. De kommer nästan helt att försvinna in i vår häck vid staketet, extra mysigt för våra små vänner. Om du själv önskar motsvarande mys skulle jag rekommendera Dedons härliga hängmöbel Nestrest som jag gjorde ett inlägg om 
här tidigare.


Bilder från Dixie, Dedons utemöbler i tidigare inlägg kan du se här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...