6.10.2011

Zetas





Svängde förbi Zetas på väg hem från jobbet idag.
Skulle bara köpa en kruka och hade inte så mycket tid, så växterna
får vänta till en annan dag. Kan gå runt, runt och inspireras där i timmar.
Var i alla fall tvungen att titta runt i butiken, alltid fylld av inspirerande
miljöer och smakfullt grupperade bord med fina detaljer.
Gigantiska olivträd, myrtén och härliga gräsruggar.

Blir förförd av den rustika temat, även om jag använder dessa
detaljer sparsmakat privat. Längtar då efter ett eget torp där jag skulle
gå loss på grova flätade korgar, industrilampor och stora rostiga klot.
Ja, ja, en hel del får komma över tröskeln även här...

Titta in hos Zetas här, för mer inspiration...

2 kommentarer:

  1. Hej du söta!
    Jag har en liten fråga till dig. Den stora industilampan som du har på bilden, har jag 2st likadana som jag köpte någon gång i höstas/vintras. Jag hittade dom på en butik som säljer gammal prylar. Hon visst inte så mycket om denna lampan "historia" vet du något om denna lampa, så som tillverkan, var har den hängt eller så. Var hittade du denna lampa. vAr det i butiken du skrev om ovan?. Har dom också gamla möbler?

    Många tankar och frågor:)!
    kram CC

    SvaraRadera
  2. Hej,

    ja lampan hänger i Zetas butik, har för mig att de har haft några till förut. Modellen är helt underbar! Vet tyvärr inte var de kommer ifrån, men återkommer om jag får reda på något mer. De har för övrigt massor med fint i sitt sortiment, vet dock inte var de köper in allt, kanske finns mer info på www.zetas.se
    Kram kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...