7.06.2011

Anyhow










Tänkte göra en topp-5-favoriter från fina webshopen Anyhow,
det blev snarare en topp-10.
Kan inte hejda mig när jag tittar in där.

Utöver ett inspirerande sortiment är den personliga servicen
helt i världsklass. Kan verkligen rekommendera!


Psst, det finns fina färglada saker där också -
för den som saknar det i min lista....

Nu ska jag klicka hem trästocksburkar,
fina pennor och en glaskanna.

Drömmer vidare om en Lampe Gras - visst är den fin!?
...och spegeln LOVE och.....
....missa inte de fina rustika soffborden.

Alla bilder från webshopen Anyhow

2 kommentarer:

  1. Visst är Elisabeth grym! Stans största personlighet och hur mycket fint som helst. Jag köpte pennorna, ett clipboard och lite annat smått och gott senast. Skall absolut ta en sväng förbi snart igen. Fin 10-top lista du fått ihop!

    SvaraRadera
  2. Tack! :) Bor ju tyvärr på "fel sida" av landet, skulle gärna titta in där! Får web-shoppa till det blir ett besök i Göteborg. //Pella

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...