8.20.2011

Cinderella?




 

Gå på fest är väl kul? Visst. Även när det regnar.
Men jag har ingenting att ta på mig, har inte klippt håret på
6 månader och äter upp barnens godis nu som uppladdning.

Hoppas på att ett Cinderella-moment som förvandlar mig
till tokfin partypingla inträffar runt 18-tiden.
Hoppas, hoppas! Ni kan väl hålla tummarna!

Annars funderar jag allvarligt på att snurra in mig i någon meter
rosa washitape - den är ju toksnygg i alla fall...

(har förresten hittat en webshop i Sverige med tape, har beställt
i flera färger, en för varje "mood", visar när de kommer...)

Grattis Lotta! Din fest kommer bli toppen!

Blomman på bilden är till dig! Skål och kram








5 kommentarer:

  1. Finafina bilder. Hoppas du hittar nåt att ha på dig :-)

    Kram Elina

    SvaraRadera
  2. Snyggt!! :) hoppas du får en jättetrevlig kväll! kram

    SvaraRadera
  3. Önskar dig en underbar kväll, du kommer säkert på något som du kommer bli jättevacker i! Kram Johanna

    SvaraRadera
  4. Super fin blog med en masse inspiration - Kigger snart forbi igen.
    Rigtig dejlig weekend herfra //Tina

    SvaraRadera
  5. Tack underbara ni! :)
    Hade en toppenkväll! (saved by H&M;)) Kramar

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...