8.23.2011

Clipboard


Inspirerad av Susanna Ventos härliga styling,
ska jag per omgående klicka hem fler Clipboards från Anyhow

Toppenidé att samla inspirationsbilderna på det här sättet,
ett måste för en bildtok som jag.


English translation: (I will try to translate from now on...)

Inspired by Susanna Ventos beautiful styling;
I immediately will order home more clipboards from Anyhow
Great idea to collect inspirational photos in this way.


Bilder/pics Clipboard, Susanna Vento och Anyhow


3 kommentarer:

  1. Såå snyggt, och en riktigt smart idé, jag kommer ha clipboards över gios skrivbord för schema och sånt :) kram

    SvaraRadera
  2. Snyggt, tack för idén - clipboards ska inhandlas snarast!/Åsa

    SvaraRadera
  3. Så himlans snyggt samt lätt att byta ut det man sätter dit!
    Jag får nog komma på vart jag kan ha några :)

    Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...