8.03.2011

Girlie looks





  mysigare...

  



Det blir inte så många inlägg på temat flickrum här.
Beror såklart på att jag har 2 småkillar här hemma, så den mesta
inspirationen som sparas är lite grabbigare. Jag är inte så mycket
för supertjejiga prinsessrum, men det här kan jag inte motstå.
Barnrum från Sköna Hem nr 9, 2011.

Kläder från H&M, har stått och klämt på klänningen live. Underbar!
Och tyllkjolen och de blockfärgade leggingsen - såå fina. Vill ha!

Övriga bilder via Plaza Interiör, kaninlampan är en favorit!
Hästtapet Collette från Sandbergs, hade älskat den som liten.
Pippifåglar dekor från Mimi´Lou
och kjol från Mini Rodini.

 


9 kommentarer:

  1. Men jag tackar som mamma till två små flickor!
    Kram
    Ulrika

    SvaraRadera
  2. Din lyckost där! ;) Om jag var du skulle jag köpa en dubbel uppsättning av den fina H&M-klänningen... :) Kram

    SvaraRadera
  3. Tack för dina fina kommentarer hos mig idag!!!

    Ja, visst var det mycket snygga barnrum i sista Sköna hem! Vi skulle varit med i den men det blev uppskjutet till ett senare nummer av Sköna hem tydligen. Johanna Flykt var hemma hos oss och gjorde ett repotage i höstas/vintras och den är såld till Sköna hem tydligen. Men varken hon eller jag vet när den kommer med. Så om du ser vårt barnrum i någon sköna rum så hojt till så jag inte missar den, hihi. Det tar ju så lång tid efter att rep sålts tills den är i tryck. Man glömmern nästan bort det känns det som. Nu måste jag sluta. Här skall nattas flickor!

    Tack för en fin inspiration idag hos dig. Du kan ju det här med flickrum ser jag ändå!!

    önskar dig allt gott!
    kram CC

    SvaraRadera
  4. Tack söta du! :) Ser fram emot att se erat fina hem! Kram

    SvaraRadera
  5. Men ååååh vad fint, man blir lite sugen på en liten tjej när man ser sånt där :)här hemma är det ju mest starwars och lego som gäller, men den där kaninlampan har jag varit sugen på länge.
    kram

    SvaraRadera
  6. Den där hästtapeten. Hur härlig!? Jag älskar den nu! ; )

    SvaraRadera
  7. Underbara bilder, som vanligt! Vilken härlig blogg du har!

    SvaraRadera
  8. Ja, Maria - det är sant! Man blir alldrig för stor för att vara hästtjej! :)

    SvaraRadera
  9. Tack snälla Therese!
    Men läste din blogg precis, stackars liten! Hoppas han återhämtar sig snabbt och stor kram till er!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...