8.15.2011

Grateful


Jag höll bokstavligen på att trilla av stolen när jag
tittade in på Lotta Agatons fantastiska blogg idag och såg
att hon visade mitt inspirationscollage på temat Svartvitt.

Tack, tack, tack!

Inte blev dagen sämre när superfina franska Bodie & Fou gör detsamma!

Tack underbara ni, blir så glad!

Och välkomna alla nya som tittat in under dagen
- lämna gärna en kommentar, då blir jag, om möjligt, ännu gladare!

Nu ska jag skutta hem från jobbet!
Önskar er en trevlig kväll!

Kram


citat found here



7 kommentarer:

  1. Tacka tusan för det! Din blogg är fantastisk. Du är så duktig, så där duktig så man nästan blir förbannad! :))

    SvaraRadera
  2. Håller med föregående talare, och jag brukar ofta fundera över din hårddisks kapacitet och om man skulle göra inbrott hos er o sno dina välsorterade pärmar..
    Kul Pella!
    Kram
    Ulrika

    SvaraRadera
  3. Din blogg är underbar! håller också med föregående talare!

    Gillar dit fina citat tavla idag! Om jag lånar bilden och länkar till din blogg. Är det ok för dig?
    Gillade dom orden såååååå!

    kram CC

    SvaraRadera
  4. Men Lotta, tack detsamma dåååå! :D Kraaam

    Ulrika, inte så välsorterade... men inspirerande. Som du! :)

    Såklart! Mina "founds" är dina! Har planerat ett inlägg med dina bilder (några från Story) - så jag hoppas det är OK! Länkar tillbaka! Kram

    Tack för era kommentarer sötisar! :D

    SvaraRadera
  5. Vad roligt!! Du har ju en härlig känsla i din blogg så det är inte så konstigt att andra vill använda dina inlägg. Hoppas du får en skön kväll. /Camilla

    SvaraRadera
  6. Å vad roligt, men du är ju helt fantastisk pella! så mycket härlig inspiration :) väl förtjänt! kram

    SvaraRadera
  7. Jag hittade hit via Today you inspired me och det är jag glad för. Inspirerande blogg!

    Ha en fin dag! /Josefine- at home

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...