8.02.2011

Neutrals



Inspireras av moodboards i svart och vitt.
Men neutralerna har alltid en plats hemma hos mig.
Så där någonstans syr jag ihop min stil.

Vitt och svart
+ naturinspirerade inslag.
Emellanåt kombinerat med en färg.

Färginspirationen för dagen är naturliga pudertoner,
nudes + korallfärgat mot terracotta. Och neonrosa.

Roade mig med att gå igenom massor med gamla magasin
och rev ut inspirationsbilder på dessa teman:

Vitt.

Svartvitt.

Naturinspirerat.

Neutraler + färg.

Ännu ligger dessa bilder osorterade i pärmar, men när jag har en stund
över ska jag klippa ihop egna moodboards på dessa teman.


 

 

3 kommentarer:

  1. Vad kul att du blev inspirerad :) det kommer bli alldeles fantastiskt, inspirations bilderna var jättefina, ser fram emot resultatet, kram

    SvaraRadera
  2. Älskar inspirationsbilder, de hjälper iallafall ofta mig när jag kommer av mig..
    Ska bli kul att se ditt färdiga projekt!

    Ha en fin vecka
    Madde

    SvaraRadera
  3. Tack för era fina kommentarer! Nu måste jag sätta igång.... :) Kramar

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...