8.07.2011

+ Pink









Gillar naturmaterial, skinn, trä och pudertoner
kombinerade med rosa.

Det piggar onekligen upp en gråmulen dag som denna och ger
en skön sommarkänsla som jag vill ska hålla i sig länge, länge...

Bonusinspiration:   Fin D I Y , dekorera stråhatten med enkla stygn.
+ att jag vill ha Washi tape i rosa till mina moodboards. Nu.


Bilder via Pinterest, Moodboard, Kuvertväska Claire Vivier via Best of BKLYN,
Foto Ditte Isager för Fritz Hansen, Bild Pinterest/My Style, Smoothie Konfetti form,
2 bilder från Le Dans La, Matta IKEA, Design Addict Mom, Elle Decoration,
foto Carla Ten Eyck via by Fjällhem, Washi tape Omiyage,

se även Konfetti form webshop





9 kommentarer:

  1. Stop hej! Hur mycket skön inspriation kan en människa sprida? Jag dör vad mycket härligt du bjuder på idag. Den kurvärväskan med det rosa bandet över kan jag dö för!! Var kommer den ifrån?

    Hatten på flickan, ja den vill min lilla Docka ha!

    Love love love mycket kärlek till detta inlägg från mig!

    kram CC

    SvaraRadera
  2. Hej söta du! Så kul att du gillar inlägget :)
    För väskan se http://seevivier.com/clutches.htm

    Letade förresten efter konsten som du visade på bilderna från Story Hotell - såg att de fina svartvita bilderna kom från utställningen En Midsommarnattsdröm. Hoppas få tag på någon bild, affisch eller vad som helst från den. Underbara! :) Kram

    SvaraRadera
  3. Å vad mycket fin inspiration! den där washi tapen vill jag också ha nu..ska kolla in konfetti form. ha en fin söndag! kram

    SvaraRadera
  4. This is such a great collection, Pella! :) :)
    Amazing, how pink pops out!

    xoxo
    agnes
    :)

    SvaraRadera
  5. Thanks Agnes! :)

    Annie, jag funderade på att beställa några där, men frakten blev ganska dyr till Sverige tyvärr. Tror att det ska finnas på Moderna Museéts shop också... Jag måste vara ha ett gäng rullar nu. :) Kram kram

    SvaraRadera
  6. Fina söndagsinspiration! Snyggt med en rosa lada, vill jag också ha!

    SvaraRadera
  7. vill ha en gunga i mitt rum!
    ida

    SvaraRadera
  8. En rosa lada och en gunga i rummet - det är finfina önskningar! Tack för att ni lämnar söta kommentarer här - det gör mig så glad! :D
    Kram på er o kul att du tittar in fina kusin!

    SvaraRadera
  9. å så bra, tack! jag hade tänkt besöka moderna nästa vecka :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...