8.04.2011

Yesterday




Sen frukost, inredningsinspiration och stickning
på strandfilten. Egentligen ett påslakan från IKEA.
Min sambo köpte det utan att tveka så snart  jag uttryckt mitt gillande
för de Missoni-inspirerade ränderna. Äntligen färg, tänkte han då.

Och jag gillar dem verkligen. På stranden.
I sovrummet fungerar de inte riktigt för mig.
Färgerna stämmer inte mot vår fondvägg och jag föredrar dessutom
enfärgade sängkläder, vita och gärna i tvättat linne.

Men som sagt - på stranden. Toppenfint!

Här nedan hoppas det!
Jag kan lova att hopptornet känns högre än det ser ut,
lovade min 6-åring att mamma minsann också skulle hoppa
från högsta.... Och jag hoppade!

 



4 kommentarer:

  1. Jag håller helt med. Enfärgat sover jag godast i. Men ränderna får gärna liva upp utanför sovrummet!
    Tack för all härlig inspiration jag får här.
    Hoppas solen skiner på er också.
    Må gott!

    Kram
    s

    SvaraRadera
  2. Tack, detsamma till dig!:)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ni ser ut att ha haft en härlig dag :) jag och gio är lediga imorgon och ska bege oss till djurgårn och rosendal, ha en fin kväll! kram

    SvaraRadera
  4. Så mysigt! Vi badar och badar och badar och njuter av våra sista semesterdagar... :) Hoppas ni får en toppendag i solen! Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...