9.03.2011

Oh deer,

so sweet.

Vissa inlägg sitter långt inne, som det här som har hängt med hela veckan.
Får ingen ordning på det, men det är väl som det är med barnrum.
Egentligen är det inte svårare än så här.... Enjoy!

Turkosblått och hjortmotiv.
2 av mina favoritingredienser i barnrum, fungerar fint både till kille och tjej.


Turquoise blue and the deer motifs. Two of my favorite ingredients in
children's room, works fine for both little boys and girls. Enjoy!



Wallpapers Aimee Wilder, Holly´s, ISAK, Deers and boxes from Anyhow


 

1 kommentar:

  1. Underbar barnrumsinspiration du har på din blogg, ja annat också för den delen! Passar mig perfekt då jag håller på att samla på mig ideér för min lilla flickas rum;)TACK!

    Kram Jill

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...