10.03.2011

Today I love

              
 
  
                   ...to go to school.
Har inte den här helgen varit helt fantastisk!
Oktober och sommarvarmt. Mmmm, har njutit ute i solen.

Måndag igen och supernervös för kursstart.
Men oj vad kul det ska bli! Tjolahopp, hela oktober ska jag gå på kurs.
2 halvdagar i veckan. Med ett heltidsjobb vid sidan av kommer det inte bli
så mycket tid över för blogginlägg. Men jag kan nog inte låta bli
några pins på Pinterest om inte annat.
Och lite kursskvaller kan jag kanske bjuda på här i alla fall.

Ha en fin vecka alla!

Hasn´t this weekend been absolutely fantastic!
October and summer hot. Mmmm, have enjoyed the sun.

Monday again and super nervous for the start of the course.
But oh what fun it will be! Oh Yes, throughout October, I will go on the course.
2 half days a week. With a full time job in addition, it will not be so much time
for blog entries. But I probably can not help but some pins
on Pinterest if nothing else.
And some course gossips I might give you here anyway.

Have a nice week everyone!


Gorgeous pics Slumber Poef/Things I Like, Things I Love, Quote/Lyla & Blu,
Cone lamp/Tom Dixon, Mo+Mo Living, School chair unknown, Lyla & Blue, Bloesem,
Yellow Trace, Candlelight holder by Pernillas Atelje/Signerat, October/Lyla & Blu

2 kommentarer:

  1. Mycket ögongodis! Lycka till. :-)

    SvaraRadera
  2. Hej, vad roligt att du gillar min ljusstake !
    Tack så mycket för reklamen, nu ska jag titta runt lite mera på din fina blogg :)

    Ha en trevlig kväll !

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...