11.16.2011

My styling

styled by me | photo Pia Ulin

Tack för all härlig feedback och alla hejarop efter dagens bildsläpp.
Det känns lite overkligt, särskilt som jag knappt hunnit smälta bilden riktigt själv.
Är det något jag är bra på så är det självkritik, så era snälla omdömen
gör verkligen gott. Tack!

Och jag gillar bilden mer och mer, Pia är helt fantastisk (jag fick dessutom använda
några av hennes underbara bilder till inspirationsväggen)
och Kristofer Johnsson har gjort ett tokfint jobb med retuschen.


Thanks for all the wonderful feedback and all cheering after today's image release.
It feels a bit surreal, especially since I barely had time to get a real feel for the image
myself yet. Is there something I'm good at it is self-criticism, so your kind reviews
means a lot to me. Thank you!

And I like the picture more and more, Pia is amazing (she let me also use some of her
wonderful images to the inspiration wall) and Kristofer Johnsson has done 
a super nice job with the retouching.


Many thanks also to Annie and Ulrika for the loan of props, Gulled for loans of bedspread
Harlequin and hangers from HAY. The bed is Loop bed, also from HAY - Thanks Marie!
Check out all the other pictures here, I like them all!
Congratulations to Annaleena who made the winning image that will be

the official image for Therese Sennerholts new prints.

23 kommentarer:

  1. Jag BARA älskade denna bilden direkt när jag såg den, riktigt snyggt jobbat! :)

    SvaraRadera
  2. Lækker styling! Min personlige favorit :-)

    SvaraRadera
  3. Beautiful! I love your blog. Keep up the good work!

    SvaraRadera
  4. Tack, vad ni är snälla! :) Blir så glad!

    SvaraRadera
  5. Grymt Pella, verkligen. Och precis Du. Vitt/svart/grått, grafiskt men ändå mjukt och med en gnutta nytänk. I like!
    Keep it up/Jennifer

    SvaraRadera
  6. The minite I saw this picture I knew it was yours! Great job ! I am loving it ;)

    SvaraRadera
  7. Grym styling! En av mina absoluta favoriter! :)

    SvaraRadera
  8. Totalt underbar bild!

    ♥ dina jobb!
    kram CC

    SvaraRadera
  9. Din bild var helt klart min favorit! Så snyggt! Älskar lampan!

    SvaraRadera
  10. så himla fint! grymt bra jobbat.

    SvaraRadera
  11. TACK! På riktigt! Blir superglad - era snälla kommentarer betyder mer än ni tror! ♥

    SvaraRadera
  12. Jätte jätte fin bild! Blir så impad av era arbeten!

    SvaraRadera
  13. Å, wow den där bilden hade gått direkt ner i min moodbook :)
    Det tillalande estetiska i bilden bjuder till att man vill se mer. Fortsätt - du är bra.
    Milla

    SvaraRadera
  14. Bästa Pella!!Kram

    SvaraRadera
  15. Wow duktiga Pella!!
    Bra jobbat!
    Kramar
    Hanna

    SvaraRadera
  16. Galet snyggt! Vart kommer överkastet och lampan ifrån? Hälsn Marie

    SvaraRadera
  17. Tack! :)
    Överkastet Harlequin kommer från HAY.
    Lampan köpte jag för drygt ett år sedan på Designtorget (i Sickla). Har tyvärr inte sett den någon annanstans... Men prova där! //Pella

    SvaraRadera
  18. Du borde vunnit.
    Väldigt inspirerande:)

    SvaraRadera
  19. Hur fina ihopknop som helst!!! Älskart! Var kommer sängramen ifrån? :)

    SvaraRadera
  20. Hej Franz!
    Sängen är Loop bed från HAY. Superfin! :)
    http://www.gulled.se/sv/products/loop-bed

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...