11.12.2011

Saturday mood



Idag väntar 40-års-kalas här hemma. Sen, efter att huset röjts.
Men först måste jag vakna till... 
Skulle gärna knallat omkring i raggsockor en stund, men det blir ett
iskallt uppvaknande i hockeyrinken istället. Godmorgon!

Today we´ll have a 40-year-celebration here at home. Then, after the house has been cleaned up.
But first I have to wake up fully ...

Would like to trudge around at home in thick socks for a while,
but it will be a ice cold awakening in the hockey rink instead. Good morning!


2 kommentarer:

  1. Hej Pella!
    Hihi, men GUD vad kul med hockey. Minns när min bror spelade o man satt där på läktaren o frös. Hoppas mina pågar osså vill spela. Trots kylan saknar jag det på nåt konstigt sätt.
    Ha så skoj på festen!!!
    Kram/Jennifer

    SvaraRadera
  2. Ja, det är rätt mysigt och superkul att se de små 6-åringarna rasa runt på isen. Så duktiga. Idag blev jag och lillebror placerade som städpatrull här hemma istället, så det blev hassockorna en stund i a f. Kram kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...