11.29.2011

Tuesday mix








|White on white|

Just nu känner jag inte bara för att måla alla kottar vita,
jag vill måla allt vitt. Drömmer om lyxig extra ledig tid för att göra om
lite här hemma. Golv, barnrum och alla avskavda lister skulle få
sig en rejäl omgång vit färg... Men för nu får jag nöja mig med
vit inspiration i bildform. Mmmmm. Nu jobb.
Ha en fin dag alla! Kram


Right now I feel not only to paint all white cones, I want to
paint everything white. Dreaming of luxurious extra free time to redo
some here at home. The floors, the children's rooms and all chipped edges would have
a hard round of white paint ... But for now I have to settle with
white inspiration in picture form. Mmmmm. Now off to work.
Have a nice day all! hug
 



You´ll find all the pictures with references on my Pinterest, here and here
along with some more inspiration...


6 kommentarer:

  1. Så skönt för ögat, väldigt fint sammansatta bilder! häls. miaw/åland, finland

    SvaraRadera
  2. I want my whole room white too. It's so bright and clear.

    I follow you!

    SvaraRadera
  3. Förstår hur du tänker...vitt är alltid vitt..men tycker av det jag sett av dina golv att dom är vackra som dom är!
    Kram på dig.

    SvaraRadera
  4. Jag vill ha det trärena bordet på en svartvit matta i mitt kök, tack!
    Trevlig helg Pella!!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...