12.01.2011

Piles


 


Just a mix of some fab. photos

Jag har alltid levt med travar av magasin, böcker och inspirationsmappar.
För mig är det en del av hemkänslan. Ofta skiftar jag något omslag högst upp i högen
för att det ska matcha säsong och känsla och ge interiören ett nytt uttryck.
Sen önskar jag såklart att mina tidningshögar var lika stylish som Elin Klings.

I have always lived with piles of magazines, books and inspiration folders.
For me it is a part of the feeling of home.
I often change any cover at the top of the pile
to make it match the season feeling and give the interior a new expression.
Then I wish of course that my magazine piles was as stylish as Elin Klings.


Pictures first unknown (- sorry!), 2, 4 Style by Kling, 3 Rue Mag

1 kommentar:

  1. Jag gör likadant :)! Byter tidningen högst upp, ganska ofta.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...