12.13.2011

Sleep


Eller? Just nu försöker jag lösa världsproblem i sömnen....
Somnade när jag la barnen igår kväll, väldigt mysigt.
Men jag är liksom inte riktigt klar med dagen, så då sitter jag här.
Igen. Mitt i natten. När tankarna börjar snurra....
Ska bara... Sen ska jag sova några timmar. Igen.


Or? Right now I am trying to solve the world problems in my sleep ....
Fell asleep when I put the kids to bed last night, very, very cozy.
But I'm not quite clear with my day, so then I sit here.
Again. In the middle of the night. When the mind starts spinning ....
I'll just ... Then I sleep for a few hours. Again.


Quote via Pinterest

2 kommentarer:

  1. Så sant men det gäller att kunna lägga ifrån sig tankarna när det väl är dags att somna in.
    Hoppas du fått några sköna timmars sömn.

    Må så gott!

    //Johanna

    SvaraRadera
  2. känner igen mig så väl! hittade din blogg och har djupdykt i den, väldigt fin och inspirerande! tack för det!
    S

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...