1.19.2012

Formex







                                                                                                    Pics STIL inspiration

En minirapport från Formex VT 2012.

Helt ärligt så ägnade jag väldigt lite tid åt utställarna i år.
Jag lyssnade på Moderådet, träffade härliga bloggkollegor och
kurskompisar från Lotta Agatons inredningsstylist kurs och
beundrade Synnöve Morks fina temautställning.
Som vanligt mässans höjdpunkt.

Men hittade även två nya "loves", Ylva Skarps nya
printar och Louise Roes sortiment. Helt i min smak.
Utöver fina inredningsdetaljer hade de även mysiga sweatpants.
Men hallå! Efterlyser svenska återförsäljare!
Vill handla nu.

Tack för idag alla!


12 kommentarer:

  1. Vilka fina Skarp-tryck. Vill ha som det brukar heta ;)

    SvaraRadera
  2. Kristin Norström20 januari 2012 09:05

    Tack för trevligt Formex sällskap-alltid lika roligt att ses!kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack detsamma Kristin! Återträff snart igen! :) Kram

      Radera
  3. Jamen jeg har lige haft LOUISE ROE i min webshop et års tid....men det var der ikke mange svenskere som diggede !! Jeg synes hun laver både lækker indretning og feks skindkollektion...
    Go weekend
    Kram Vibe

    SvaraRadera
  4. @ Vibe. Ååååh, vi hade nog inte fattat grejen bara. Synd att jag missade - för jag hittar inte Louise Roe i shopen nu? Trevlig helg till dig med! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Pella,
      Nej desværre solgte det ikke så godt. Tror det var for tidligt,
      folk skal jo købe det "rigtige" brand...Men hoppas det går
      godt for Louise Roe
      Ha det Kram

      Radera
  5. Svar
    1. Jaaa, detsamma! Hoppas det blir fler gånger! :)

      Radera
  6. I love these pics, Pella, and the lettering is awesome! I'd love to master that kind of lettering someday. :)

    hugs,
    agnes
    :)

    SvaraRadera
  7. jättehärliga bilder.

    kan tipsa om att COS att ett par härliga byxor nu; i silke & angora.
    jag har dem på mig i ett av mina senaste inlägg.
    helt grymma!

    kram.

    SvaraRadera
  8. Å så fint! Jag hittade Louise Roe via en webshop för några månader sen och föll pladask! Sååå fina saker. Kuddarna, väskorna....
    Ylva Skarp trycken ser kanonfina ut! Jag skulle gärna ha flera av dem. Blir jobbigt för plånboken det här, haha :)
    Hoppas du får en bra dag!
    / Vanja.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...