1.26.2012

Yes,







Shopping do bring happiness.

Inte helt politiskt korrekt, men i Lotta Agaton shop. Ett faktum.
Therese Sennerholts nya fantastiskt fina kort fick
följa med hem, tillsammans med efterlängtad Tote bag från Maybebags
och marmorbricka och saxar från HAY.


Pics STIL inspiration


PS. Stort tack till CC på Room of Karma för att jag fick bilderna 
som du tog på fotokonsten på Story Hotel.
Nu äntligen, äntligen har jag beställt förstoringarna. Underbara! Fortsättning följer...

24 kommentarer:

  1. fiina köp :) hade tänkt att hälsa på där idag jag också, men skolan tar all tid nu :( nästa vecka då :)kram

    SvaraRadera
  2. fin fina saker! sånt som gör en glad helt enkelt.
    har spanat en stund på den guldiga saxen och en tote i guld. Pris hos Lotta?

    SvaraRadera
  3. YUMMMIEEEEEE you made some amazing pictures just how I like them ;) whats with the marble tile??it is waht google call it.. I am loving the cards also !

    SvaraRadera
  4. Yes, it´s a marble "Cutting bord" /tile from Hay. It´s beautiful! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag får ta o köpa en sån för att skydda vår redan förstörda bänkskiva, får bli en sväng nästa torsdag.
      Jag har flera gånger försökt leta bland dina inlägg efter länken till fotografen som hade tagit bilderna på balettdansösen, för visst fick du tag på en hemsida till sist..?) Skulle gärna vilja kika in, så om du kan tipsa om ditt inlägg igen..
      Och vad fina bilder, och inlägget med hästarna ÄLSKADE jag! Måste nästan köpa en tapet, för tänk om vi får hästtjejer här.. Hoppas! :)
      Ha en fin helg!

      Radera
    2. Hej! Lina Eidenberg Adamo, se mer info här! :)
      http://stilinspiration.blogspot.com/2011/08/vallmo.html

      Radera
  5. Haha, torsdagsshopping igen ;)
    Älskar bilderna! Grafiskt svartvitt med marmor och guld - helt klart en favoritkombo just nu! Kram

    SvaraRadera
  6. Oj vad fint! Fina bilder, fin shopping!

    Sov gott!

    SvaraRadera
  7. Tack sötisar! :) Natti natti!

    SvaraRadera
  8. Vilken härlig shopping Pella och dina bilder är supersnygga!

    SvaraRadera
  9. Jag vill också ha marmorskärbrädan. Mycket fint!

    SvaraRadera
  10. Check på många saker som du visar där :) Fina bilder och nu får väl snart hoppas på webbutik så att vi utsocknes också kan handla från en och samma plats när vi letar goodies.

    SvaraRadera
  11. Vilka fantastiska bilder!! Ser att de redan florerar runt på Pinterest! Var själv på väg dit igår, men det kom i kläm med ett utdraget möte och en stressig eftermiddag. Nästa torsdag kanske och då skulle jag kunna köra copy paste på din inköpslista. Supersnyggt!

    SvaraRadera
  12. åh nu blir jag lite avis! Allt det där står högt upp på min önskelista också:-) Ha en fin helg!

    MVH
    Sofia/ Kreativ inredning

    SvaraRadera
  13. Love all these pics! :)

    http://jessicasofienielsen.blogspot.com/

    Hugs

    SvaraRadera
  14. Underbara bilder !! Och saker såklart...:)

    SvaraRadera
  15. så snyggt!!!!
    trevlig helg pella!!!
    stor kram/jennifer

    SvaraRadera
  16. lovely finds!
    loving the maybebags x kat

    SvaraRadera
  17. Den där muggen, med ett P, bara måste jag ha! Vart hittar man denna fining?
    Kram/Paulina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Paulina! Även den finns hos Lotta! :)

      Radera
  18. Grym styling och fina grejer! Vilket habegär du skapar :) Vill ha typ allt... haha

    SvaraRadera
  19. Du är så duktig Pella. Jättefina bilder och saker.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...