4.04.2012

ArtYou | Easter giveaway


Jag har tagit påsklov med barnen och vi ska tillbringa några dagar
i snön uppe i norr hos mormor och morfar. Mysigt!

Här på bloggen pågår en tävling om en Art Print från ArtYou
medan vi är borta. För en chans att vinna en valfri print i storlek 30x40 (värde 310 kr)
behöver du bara ange dina 3 favoritprodukter ifrån ArtYou´s webshop
i kommentarsfältet här. För en extra chans att vinna delar du inlägget
på facebook eller på din blogg. Lycka till!


Just det - mina favoriter blev 4 istället för 3. Tokgillar Art Printen
"Favorite Typeface", Photo printen "Girl" av fotograf Hans Ericksson,
Tygväskan och Sweatshirten. Allt helt i min smak!

Glad påsk alla fina!


I have taken Easter holiday with the kids and we should spend a few
days in the snow up north with grandma and grandpa. Cosy!

Here on the blog is an ongoing contest for an Art Print from ArtYou while we are away.
For a chance to win your choice of print size 30x40 (value $ 49.00),
simply enter your 3 favorite products from ArtYou's shop in the comments section here.
For an extra chance to win you share this post on Facebook or on your blog. Good luck!

That's right - my favorite became 4 instead of 3. I really like
The Art Print "Favorite Typeface" The Photo Print "Girl" by photographer Hans Ericksson,
The ArtYou Tote
bag and sweatshirt . Everything completely to my taste!

Happy Easter all fine!



Tävlingen är avslutad. Vinnaren blev Zandra Dohlmar. Grattis!
Meddela mig dina kontaktuppgifter och vilken artprint du önskar.

24 kommentarer:

  1. For en flott give away
    denne må jeg jo være med på : )
    De tre produktene jeg liker best
    er Favourite typeface, Sweatshirt #1 og
    Cubic One
    : )

    Holder fingrene krysset!
    GOD påske.

    SvaraRadera
  2. I really like; "Butterflies", "Cubic" one and "EGG#2".
    So cool!

    SvaraRadera
  3. I like Favourite typeface, Love#1 white and NY subway old.
    Thak you.

    SvaraRadera
  4. Love: "girl" "fly blue" and the tote bag:)

    L

    SvaraRadera
  5. My favs 1. sweatshirt
    2. the tote bag
    3. the photoprint "girl"

    : )

    SvaraRadera
  6. Favoriter: 1. "The new Black" 2. "girl" 3. "Fuck art"

    Jag gör ett tips- inlägg i bloggen också :)

    Ha en fin solig påsk fina du! Kram

    SvaraRadera
  7. Zandra Dohlmar4 april 2012 17:29

    Åhh vilken fin utlottning!
    o så svårt att välja :)

    Men 1." N.Y Subway Old" , 2. "Flower" och 3. "Pendant Gold" är mina absoluta favoriter!

    Håller tummarna för att påsk haren dyker upp :)

    Glad Påsk och tack för en underbart bra blogg!
    / Zandra

    SvaraRadera
  8. Kul!
    Mina absoluta favoriter är:
    1. CONFUSING MSG

    2. N.Y. SUBWAY. OLD

    3. THE NEW BLACK

    Tips är upplagt på bloggen! Fin påsk till dig Pella <3

    SvaraRadera
  9. Hej fina Pella!

    My favs:
    N.Y. SUBWAY OLD
    PENDANTS LOVE
    FLOWER
    Njut av snö & mys, jag delar förstås på fb!
    //Mia Blomgren

    SvaraRadera
  10. kul utlottning. min favorit är FAVOURITE TYPFACE, PENDANTS GOLD och TSHIRT #1.

    Hoppas du får en fantastisk påsk!

    SvaraRadera
  11. Mina favoriter är Yours forever, I'll call you och sweatshirt #2.
    Hmm...måste få lägga till tshirt #1 och Tote organic cotton väskan också, så fina!
    Tack för inspirerande blogg, blivit ett måste varje dag.
    /Gabriele

    SvaraRadera
  12. hej pella!
    amen. så roligt!
    då ska vi se.
    ingen överraskning kanske att mina favoriter blev (mkt likt dina :)) art you tröjan, och tygkassen samt snow-printet!
    Länkar inom kort via fb.
    Ha en mysig påsk//Jennifer

    SvaraRadera
  13. Kul idé! Jag gillar "Die hard", "Butterflies" & "I have no clue"

    SvaraRadera
  14. Hej Pella! Kul! Mina tre favoriter är dessa: "Counting sheep", litografin "Bookpage", och "Girl". Önskar dej en glad och avkopplande påsk uppe i norr! :)

    SvaraRadera
  15. Mina favoriter är Art You - Sweatshirt, tygkassen (precis som du), samt "N.Y. Subway. Old." Sååååå fina grejer och jag tipsar på bloggen samt delar på facebook ;)
    Fin kväll till dig och njut skidåkningen :)
    Kram

    SvaraRadera
  16. the pullover is pretty cool!
    Def like
    <3
    x the cookies
    samecookiesdifferent.blogspot.com

    SvaraRadera
  17. Åh!

    Jag älskade printen Dog, Art you motherfucker sweatshirten och fuck art printen :)

    SvaraRadera
  18. Jag är med :)
    Mina favoriter är Tree, Flowers och Pig.
    Hälsningar Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvaraRadera
  19. Hej Pella!
    I loved Poem #1, Fly Blue and Woke up. oh, and - i know i should choose only three, but.... - i adore also the "Snow"-photoprint.
    I shared your post on my tumblr (http://aesthetischerfirlefanz.tumblr.com/).

    Wish you a great time up north, I'll go to Italy (milan and lago di como) next week, far away from the snow.

    Claudia

    SvaraRadera
  20. Mina favvosar:
    Beach
    Sweatshirt
    Gold pendant

    SvaraRadera
  21. Många fina grejer, de jag tyckte bäst om var fuck art, NY subway och Love white.

    SvaraRadera
  22. Karin Hultgren9 april 2012 19:57

    De bästa och mest tragiska:)
    - The New Black
    - Woke up...
    - First step

    Älskar fuck my life-känslar som finns över dem!

    /Karin

    SvaraRadera
  23. Love the butterflies,fly blue and fly pink.Beautiful!

    SvaraRadera
  24. Ohhh of cause I will join your give away. I love; Counting sheep + The New Black + Woke Up...

    You'r welcome to join my give away, right now :) http://diannasverden.wordpress.com/2012/04/10/give-away-holmegaard/
    It's very simple, just leave a comment and if you like, then join me on bloglovin :)
    Have a nice day. And thanks for a cool blog.
    /Dianna

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...