1.01.2013

Perfect knit + favourite cover

 
Den härliga stickade pläden från H&M är en julklapp till mig själv. Kunde inte motstå. Perfekt mjuk,
grå och grovstickad. Men nu får jag nog införa köpstopp på kuddar, plädar och lurviga fällar.
 
The lovely knitted blanket from H&M is a Christmas present to myself. Could not resist. Perfectly smooth,
gray and heavy knit. But now I have to forbid myself to buy more pillows, rugs and furry skins.
 
 
Överst i tidningstraven. My favourite cover at the moment, on top on the magazine pile.
 
pics by me
 
 

11 kommentarer:

  1. I am gonna order the same...love it!

    SvaraRadera
  2. Sååå fint, L O V E I T !!!
    Godt Nytt år, Pella!

    SvaraRadera
  3. Har precis införskaffat en liknande pläd från Broste .....skönaste pläden ever!!

    Kram

    Pernilla

    SvaraRadera
  4. lovely cover yess... it's a shame we don't get H&M home collection here... Enjoy lazy moments on your sofa!
    bises
    L A U

    SvaraRadera
  5. åh den har jag också klickat hem :) god fortsättning fina pella,kram

    SvaraRadera
  6. Kul att höra att den är så fin och gosig i verkligheten som den ser ut på bilderna!
    Vet inte hur många gånger jag har kollat på den på hm:s hemsida, men har inte
    klickat hem den ännu... Blev lite fundersam när jag ser dina bilder, den ser mycket ljusare
    ut hemsidan än på dina bilder. Vilka bilder tycker du stämmer bäst?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tycker nog att den är lite mörkare än vad den ser ut på H&Ms bilder. Lite gråbrun. :) Hoppas den blir som du tänkt!

      Radera
    2. Tack för ditt svar Pella! Gillar så mycket att du alltid svarar när man frågar något!

      Radera
    3. Och jag gillar att du frågar! :)

      Radera
  7. It's really a beautiful cover!
    Happy New Year!
    A lot of wishes!
    xxx

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...